Uusia MOOC-kursseja - Kokeile Oulun yliopiston opintoja vaikka heti!

Oulun yliopiston jatkuvan oppimisen tarjontaan on lanseerattu uusia MOOC-opintoja. Ilmasto mielessä ja kielessä -MOOC antaa eväitä ilmastonmuutoksen aiheuttamien tunteiden tunnistamiseen ja huomioimiseen osana rakentavaa ilmastovuorovaikutusta. Persuasive Systems Design -MOOC puolestaan auttaa ymmärtämään, miten informaatioteknologialla pyritään vaikuttamaan ajatteluusi.

MOOCit (Massive Open Online Course) ovat kaikille avoimia verkko-opintojaksoja, joita voi suorittaa täysin omassa aikataulussa. MOOC-opinnot tarjoavat kelle tahansa mahdollisuuden tutustua Oulun yliopiston laadukkaaseen ja laajaan koulutustarjontaan.

MOOCeissa käsitellään suurta yleisöä kiinnostavia aiheita ja ne perustuvat Oulun yliopiston opetukseen ja tutkimukseen. MOOC-opinnoissa voit perehtyä uuteen, ajankohtaiseen ilmiöön tai kurkistaa itsellesi vielä vieraan tieteenalan opintoihin matalalla kynnyksellä.

Tutustu uusiin MOOCeihin

Viimeksi päivitetty: 14.6.2023