Sprachpraktische Übungen, osa 1/2 (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2024-2025, AY00AT51

Kursseilla tutustutaan saksan kieleen ja kulttuuriin sekä keskustellaan eri aiheista saksaksi. Opit saksan kielen keskeistä sanastoa ja harjoittelet saksan puhumista. Lisäksi luetaan ja kirjoitetaan erilaisia tekstejä. Hyvät perustaidot saksan kielessä ovat edellytys kurssin suorittamiselle. Riittävä taitotaso on kuusi kurssia lukiossa tai vastaava osaaminen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto.

Kurssi on osa saksan kielen ja kulttuurin väyläopintoja. Väyläopinnot muodostuvat kahdesta perusopintojen kurssista. Voidakseen hakea opiskelupaikkaa väyläopintojen kautta, opiskelijan on suoritettava molemmat kurssit arvosanalla 4 tai 5.

• AY00AT51 Sprachpraktische Übungen, osa 1/2 (AVOIN YO)
  • AY00AT52 Deutschsprachige Länder (AVOIN YO)

01.08.2024 - 26.09.2024

Koulutusala

Humanistiset alat

Saksan kieli ja kulttuuri

Tarkista ilmoittautuminen ja hinta yhteistyöoppilaitoksesta.

Osallistujien enimmäismäärä

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy 26.09.2024
Tarkista ilmoittautuminen ja hinta yhteistyöoppilaitoksesta.

Koulutuksen kuvaus

Übungen zum Wortschatz des Deutschen, mündlicher Kommunikation und zum Verfassen unterschiedlicher Texte auf Deutsch, wie z.B. Lebenslauf, Bewerbungsschreiben, Argumentation, Zusammenfassung. Präsentationen und Diskussion ausgewählter Themen.