Saksan kieli ja kulttuuri, väyläopinnot (AVOIN YO)

10 op, Academic Year 2024-2025
Saksan kielen ja kulttuurin väyläopintoihin kuuluu kaksi kurssia: Sprachpraktische Übungen, osa 1/2 ( ma ja ti 7.10.2024–17.12.2024) ja Deutschsprachige Länder (kevät 2025, viikot 3-9). Molemmat kurssit järjestetään etänä.

Avoimessa yliopistossa suoritettujen opintojen perusteella on mahdollista hakea avoimen väylän kautta tutkinto-opiskelijaksi Oulun yliopistoon. Tutustu hakukohteen valintaperusteisiin Opintopolku.fi -palvelussa.

Web-Based Studies

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy .

Väyläopinnot muodostuvat kahdesta perusopintojen kurssista. Kursseilla tutustutaan saksan kieleen ja kulttuuriin. Voidakseen hakea opiskelupaikkaa väyläopintojen kautta, opiskelijan on suoritettava molemmat kurssit arvosanalla 4 tai 5.
- AY00AT51 Sprachpraktische Übungen, osa 1/2 (AVOIN YO) 5 op
- AY00AT52 Deutschsprachige Länder (AVOIN YO) 5 op

Tietoa avoimen väylästä löydät Avoimen väylän opinnot -sivulta.
Kevään 2025 hakuaika ja valintaperusteet päivitetään tälle sivulle ja Opintopolku-palveluun viimeistään syksyllä 2024.

Continuous learning
Open university

Academic Year 2024-2025

Saksan kieli ja kulttuuri

Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto

online

Opinto-ohjaus

Oulun yliopiston avoimen yliopiston neuvonta- ja ohjauspalvelut järjestävät pitkin lukuvuotta erilaisia ohjaustapahtumia avoimen yliopiston opiskelijoille ja opinnoista kiinnostuneille. Ohjaustapahtumissa käsitellään muun muassa opiskelutaitoihin ja opiskeluhyvinvointiin liittyviä teemoja. Kaikki lukuvuoden ohjaustapahtumat kootaan tapahtumakalenteriin, josta näet kootusti tapahtumien ajankohdat ja aiheet.

Lisätiedot: https://joy.oulu.fi/fi/avoimen-yliopiston-neuvonta-ja-ohjauspalvelut

Kysyttävää? Ole yhteydessä: avoin.yliopisto@oulu.fi
Viimeksi päivitetty: 26.8.2024