Liiketoiminnan kasvun elementti (TÄYD KOUL)

18 op, Academic Year 2020-2021 , A700602
Moduuliin sisältyy opinnot: Asiakaskeskeinen liiketoiminta, Kansainvälinen kasvu ja myynti ja EMBA-projektityö.

Multiform learning

7600€ erillisenä koulutusmoduulina

Opintokokonaisuus koostuu seuraavista opintojaksoista

Executive Education -ohjelmakokonaisuudessa toteutetaan vuosittain 5 sisältömoduulia sekä EMBA-lopputyöprosessi. Moduulit voi suorittaa irrallisina koulutusohjelmista ja halutessaan koota ne pidemmän ajan kuluessa esimerkiksi Executive MBA, EMBA in Safety Management tai Master of SafetyTM -todistukseen.

Liiketoiminnan kasvun elementit -moduulin sisältyvät
1. Asiakaskeskeinen liiketoiminta
2. Liiketoiminnan kasvu ja myynti
3. EMBA-projektityö

Moduulin pedagogiset ratkaisut ovat tässä eriävät verrattuna muihin sisältömoduuleihin. Ensimmäinen kurssi toteutetaan verkko-opiskeluna, jolloin siihen ei kuulu lähiopetusta ollenkaan. Liiketoiminnan kasvu ja myynti -kurssi järjestetään lähiopetukseen perustuvana opetuksena, kun taas moduulin kolmas kurssi toteutetaan opiskelijoiden keskinäisenä projektityönä katselmointeineen ja presentaatioineen. Kaikkiaan tähän moduuliin kuuluu lähiopetusta n. 8 päivää. Kouluttajaryhmään kuuluvat mm. dosentti Petri Ahokangas, professori Satu Nätti, yliopistonlehtorit Saila Saraniemi ja Lauri Haapanen sekä professori Timo Koivumäki. Moduuli on pakollinen Executive MBA -ohjelmassa. EMBA in Safety Management -ohjelmassa asiakaskeskeisen liiketoiminnan kurssi (1.) on pakollinen ja kurssit 2. ja 3. ovat keskenään valinnaisia.

Lisätietoja Martti Ahtisaari-Instituutin sivuilta.

Koulutukseen ilmoittautuminen.

Academic Year 2020-2021