Kiitos avoimen yliopiston opiskelijapalautekyselyyn vastanneille!

Millaista on opiskella Oulun yliopiston avoimessa yliopistossa? Kurkistetaan Oulun yliopiston avoimen yliopiston opiskelijapalautekyselyn tuoreimpiin tuloksiin.

Lämmin kiitos kaikille avoimen yliopiston opiskelijapalautteeseen vastanneille!

Syksyllä 2023 palautteeseen vastasi yli 160 opintojaksoja ja -kokonaisuuksia suorittanutta opiskelijaamme.

Saamamme palaute oli monin osin positiivista ja NPS-suosittelumittarin mukaan keskiarvo Oulun yliopiston avoimelle yliopistolle on 8,7 eli suurin osa suosittelisi opintoja ystävilleen ja tuttavilleen.

Erityisesti näissä asioissa onnistuimme:

• opintojen joustavat verkkototeutukset,
  • sujuva ilmoittautuminen ja opintojen aloittaminen sekä
  • hyvin toimiva opintoneuvonta ja nopea apu ongelmatilanteissa

Näihin puolestaan keskitymme jatkossa enemmän:

• Kurssimateriaalien saatavuus ja vaihtoehtoisten materiaalien tarjoaminen,
  • opiskelijoiden parempi ohjeistus ja perehdytys Oulun yliopiston järjestelmiin ja
  • vuorovaikutusmahdollisuuksien lisääminen opiskelijoiden välillä.

Avoimen yliopiston palautekyselyyn pääsee vastaamaan jokainen opintoja suorittanut ja vastaukset koostetaan koostetaan aina syys- ja kevätlukukauden päätteeksi. Tutustu palautekyselyn tuloksiin tarkemmin verkkosivuillamme.

Viimeksi päivitetty: 9.4.2024