Ilmoittaudu kevään 2024 opintoihin ja anna palautetta syksyn 2023 opinnoista!

Muistathan, että ilmoittautuminen kevään 2024 avoimen yliopiston opintoihin on käynnissä. Osassa opintoja ilmoittautuminen päättyy jo joulukuussa. Keräämme parhaillaan palautetta syksyllä järjestetyistä avoimen yliopiston opinnoista. Antamalla palautetta voit tuoda esille kehittämisideoitasi ja toiveitasi ja kertoa, missä olemme onnistuneet.
Kuvituskuva
Ilmoittaudu kevään 2024 opintoihin

Ilmoittautuminen avoimen yliopiston kevään 2024 opintoihin on meneillään. Tutustu opintotarjontaamme esimerkiksi koulutushaun kautta. Voit valita koulutushaussa eri suodattimia ja lajitella opintoja esimerkiksi koulutusalan tai opintojen toteutusajan perusteella tai tarkastella maksuttomia opintoja. Siirry koulutushakuun tästä

Vielä ehdit mukaan uutuuskurssille Teknologiatuettu oppiminen ja työskentely, 4 op

Kasvatus-, koulutus tai ohjausalalla työskentelevä, haluatko täydentää digipedagogista osaamistasi? Ilmoittaudu Oulun yliopiston avoimen yliopiston hybriditoteutuksena järjestettävälle kurssille 3.1.2024 mennessä.

Kurssilla pääset käyttämään asiantuntevan opettajan ohjauksessa erilaisia työskentelyä tukevia teknologioita, sovelluksia ja välineitä sekä perehtymään ohjelmointiin, robotiikkaan ja digitaaliseen ajatteluun. Kurssilla syvennytään ajankohtaiseen STEAM-pedagogiikkaan eli luonnontieteiden, teknologian, insinööritaitojen, taiteiden ja matematiikan sisältöjen yhteisölliseen oppimiseen erityisesti värkkäämisen ja digitaalisen valmistamisen kautta varhaiskasvatuksen ja perusopetuksen kontekstissa. Kurssilla opetellaan myös erilaisten työskentelymateriaalien suunnittelua ja valmistamista.

Opintojakson hinta 60 euroa. Opintojakso alkaa 16.1.2024. Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Opiskelitko avoimessa yliopistossa syksyllä 2023? Anna palautetta ja voita upea palkinto!

Palaute on tärkeä osa toimintamme ja palveluidemme kehittämistä ja toivomme, että voit käyttää muutaman minuutin aikaasi kyselyyn vastaamiseen. Kysely on avoinna 3.1.2024 saakka.

Kyselyyn vastataan anonyymisti. Halutessasi voit jättää yhteystietosi ja osallistua arvontaan. Palkintona on yksi viiden (5) opintopisteen laajuinen avoimen yliopiston opintojakso sekä Oulun yliopiston logolla varustettu kestävä ja vuotamaton CamelBak Eddy 0,75 l -juomapullo.

Siirry palautekyselyyn tästä

Viimeksi päivitetty: 15.12.2023