Etätyöpaja avoimen yliopiston opiskelijoille: Kuinka taklata aloittamisen vaikeus?

Avoin yliopisto järjestää 29.3.2023 kaikille Oulun yliopiston avoimen yliopiston opiskelijoille etätyöpajan, jossa harjoitellaan taklaamaan aloittamisen vaikeutta!

Avoimen yliopiston etätyöpajojen tavoitteena on tukea opiskelua ja löytää uusia näkökulmia opiskeluun ja hyvinvointiin. Tässä työpajassa käsitellään erilaisia vinkkejä ja tehdään harjoituksia, joiden avulla saat tartuttua toimeen silloinkin, kun se tuntuu vaikealta. Työpaja pohjautuu Oulun yliopiston avoimen yliopiston järjestämään Opiskelutaito-webinaariin. Voit kuitenkin osallistua työpajaan, vaikka et olisikaan osallistunut Opiskelutaito-webinaariin.

Aika: 29.3. klo 16.30-18

Paikka: Etäyhteydellä Zoomissa

Ennakkotehtävänä katso video aloittamisen vaikeudesta. Löydät linkin myös avoimen yliopiston neuvonta- ja ohjauspalveluiden materiaalipankista kohdasta Ajanhallinta.

Ilmoittaudu mukaan 26.3. mennessä!

Viimeksi päivitetty: 8.3.2023