Ennakkotiedot lukuvuoden 2023-2024 avoimen yliopiston opintotarjonnasta on julkaistu!

Lukuvuonna 2023-2024 Oulun yliopiston avoimen yliopiston opintotarjotin on täynnä toinen toistaan kiinnostavampia opintoja ja opintokokonaisuuksia! Ilmoittautumiset ensi lukuvuoden opintoihin alkavat elokuussa, mutta voit tutustua jo nyt ennakkotietoihin ensi lukuvuoden opintotarjonnasta.

Lukuvuonna 2023-2024 Oulun yliopiston avoimen yliopiston opintotarjotin on täynnä toinen toistaan kiinnostavampia opintoja ja opintokokonaisuuksia! Opinnot ovat avoinna kaikille iästä ja pohjakoulutuksesta riippumatta. Opintojen hinta vaihtelee niiden laajuuden mukaan ja tarjolla on myös täysin maksuttomia opintoja.

Tarjolla on tuttuja suosikkeja kaikilta Oulun yliopiston koulutusaloilta ja lisäksi uusia opintojaksoja mm. oppimisanalytiikkaan, ilmastotoimijaksi kasvamiseen ja mikroyrittäjyyteen liittyen. Laajemmissa opintokokonaisuuksissa on tarjolla esimerkiksi uusi terveystieteiden perusopintokokonaisuus Asiakaslähtöiset sosiaali- ja terveydenhuollon digipalvelut ja ruotsin kielen opintoja aineopintoihin saakka.

Tiesithän, että voit hyödyntää avoimessa yliopistossa suoritettuja opintoja myös hakeutuessasi tutkinto-opiskelijaksi avoimen väylän kautta tai sisällyttää opintoja tulevaan tutkintoosi vaikkapa sivuaineena. Mikäli pidät taukoa opinnoista, avoimen yliopisto-opintojen suorittaminen on erinomainen tapa hyödyntää välivuotta!

Voit tutustua jo nyt ensi lukuvuoden opintotarjontaan. Ennakkotietoa opinnoista täällä. Ilmoittautuminen ensi lukuvuoden opinnoille alkaa elokuussa 2023. Muutokset ovat mahdollisia. Tervetuloa opiskelemaan!

Viimeksi päivitetty: 12.4.2023