Avoimen yliopiston toimisto suljettuna 5.-31.7.

Palvelemme normaalisti jälleen 1.8. alkaen.

Avoin yliopisto lomailee heinäkuussa ja palvelumme on suljettu 5.–31.7. Myös palveluosoitteessamme avoin.yliopisto[at]oulu.fi on heinäkuun ajan viivettä. Palvelemme normaalisti jälleen 1.8. alkaen.

Ilmoittautuminen ensi lukuvuoden avoimen yliopiston opintoihin aukeaa elokuussa. Voit tutustua jo nyt tulevan lukuvuoden opintoihin verkkosivuillamme.

Elo- ja syyskuussa järjestetään myös useita infotilaisuuksia kaikille avoimen yliopiston opinnoista kiinnostuneille ja opintoihin ilmoittautuneille. Avoimen yliopiston yleisinfot ovat samansisältöiset ja ne järjestetään etäyhteydellä Zoomissa:

• Avoimen yliopiston yleisinfo 20.8. klo 17
  • Avoimen yliopiston yleisinfo 5.9. klo 17

Näiden lisäksi on tarjolla myös monia muita kaikille avoimia infotilaisuuksia Zoomissa:

• Avoimen yliopiston väyläinfo 27.8. klo 17
  • Useita eri alakohtaisia infoja elokuussa
  • Kirjastoinfot avoimen yliopiston opiskelijoille 22.8. ja 12.9.

Infotilaisuuksiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Katso tarkemmat tiedot neuvonta- ja ohjauspalveluidemme verkkosivulta.

Toivotamme opiskelijoillemme aurinkoista ja lämmintä kesää, elokuussa jälleen tavataan!

Viimeksi päivitetty: 1.7.2024