Sosiaali- ja terveydenhuollon vaikuttavuusperustainen johtaminen ja talous (AVOIN YO)

5 op, Lukuvuosi 2024-2025, AY00AR69

Opintojaksolla syvennyt sosiaali- ja terveydenhuollon vaikuttavuusperustaisen toiminnan johtamiseen sekä terveystaloustieteen lähtökohtiin ja talousosaamiseen osana sosiaali- ja terveydenhuollon johtamista.
Opinto kuuluu myös opintokokonaisuuteen Kestävyyttä johtamiseen sosiaali- ja terveydenhuollossa, 25 op.

08.08.2024 - 12.03.2025

Koulutusala

Terveys- ja hyvinvointialat

Terveystieteet