Kestävyyttä johtamiseen sosiaali- ja terveydenhuollossa, 25 op (AVOIN YO)

25 op, Academic Year 2024-2025

Web-Based Studies

Maksuton

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy .

Maksuton

Opintokokonaisuuden suoritettuasi saat laajan näkymän uudistuvan sosiaali- ja terveydenhuollon johtamisen eri osa-alueisiin. Tutustut monipuolisesti sosiaali- ja terveydenhuollon johtamisen teemoihin, joissa käsitellään kestävyyttä, ihmislähtöisyyttä, tiedon hyödyntämistä, strategista ennakointia, uudistamista ja vaikuttavuutta sekä talouden hallintaan liittyviä kysymyksiä. Opit ymmärtämään johtamisen keskeisiä periaatteita ja käytäntöjä ja saat vahvat valmiudet toimia vastuullisena ja ihmislähtöisenä johtajana sosiaali- ja terveydenhuollon muuttuvissa toimintaympäristöissä.

Tähän opintokonaisuuteen kuuluvat seuraavat opintojaksot:

Open university

Academic Year 2024-2025