Kielikoulutus 1 Suomalainen yhteiskunta ja työyhteisöt

2 op, Academic Year 2023-2024 , HS00AG77
Kurssilla opit lisää suomen kieltä ja syvennät tietojasi yhteiskunnallisista asioista, jotka liittyvät suomalaiseen työelämään.

Web-Based Studies

Koulutus on maksuton

Tällä kurssilla opiskelija syventää tietämystään suomalaiseen työelämään liittyvistä yhteiskunnallisista asioista sekä kehittää suomen kielen taitoaan. Kurssin aikana käsitellään seuraavia teemoja:

• Johdanto suomalaiseen yhteiskuntaan: yhteiskuntarakenne, oikeusvaltio, hyvinvointi ja tasa-arvo, valta, vaikuttaminen ja päätöksenteko.
  • Työyhteisöt Suomessa: työnantajan ja työntekijän velvollisuudet, työyhteisön hyvinvointi.
  • Suomen kielen perustason (A2–B1) kertausta ja oman taitotason arviointia ja kielitaidon kehittämisen suunnittelua.

Separate study right

Academic Year 2023-2024

Suomen kieli, Työelämäsuomi

Osallistujien enimmäismäärä