Italian alkeiskurssi 2 - Corso per principianti 2 (AVOIN YO), Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto

5 op, Lukuvuosi 2024-2025, AY905007Y

Tarkemmat tiedot opintomaksuista ja ilmoittautumisesta Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopistolta.

Koulutusala

Humanistiset alat

Kieliopinnot, italia

Osallistujien enimmäismäärä

Koulutuksen kuvaus

Käytännönläheisiä puheharjoituksia, haastatteluja, pelejä pari- ja ryhmätyöskentelyä aihepiireinä mm. kahvilassa ja ravintolassa asioiminen, päivä- ja viikko-ohjelma, matkustaminen ja lomailu, itsestä ja perheestä kertominen, vapaa-aika ja harrastukset. Lisäksi rakenneharjoituksia, digitaalisia tehtäviä, kuuntelu-, lukemis-, ääntämis- ja käännösharjoituksia sekä pienimuotoisia kirjoitelmia. Kurssin aikana käydään läpi mm. seuraavat italian kielen perusrakenteet: sivulauserakenteita, possessiivit, suorat objektit, piacere-verbi, kestopreesens, indefiniittipronominien käyttö, passato prossimo.