Espanjan kieli ja kulttuuri, keskustelukurssi (AVOIN YO), Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto

2 op, Academic Year 2024-2025, AY905035Y

Tarkemmat tiedot opintomaksuista ja ilmoittautumisesta Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopistolta.

OPETOP

01.08.2024 - 22.08.2024

Koulutusala

Humanistiset alat

Kieliopinnot, espanja

Koulutuksen kuvaus

Keskustelu- ja kuunteluharjoituksia. Harjoitellaan rakenteellisesti selkeää puhetta. Kurssin teemoja voivat olla esimerkiksi opiskeleminen ja opiskelukulttuuri espanjankielisessä yliopistossa, omista opinnoista, Suomesta ja omasta kulttuurista kertominen, espanjankielisten maiden maantuntemus, tavat ja käyttäytyminen espanjankielisissä maissa, espanjankielisten maiden kulttuuri sekä kulttuurierot, käytännön tilanteet (asioiminen pankissa, virastoissa jne.), asuminen, vapaa-aika, harrastukset. Tarpeen mukaan espanjan perusrakenteiden kertausta.