Digital sales and marketing in micro-enterprises (OPEN UNI)

5 ECTS credits, Academic Year 2024-2025, AY724847P

Kurssilla opiskellaan sähköisen liiketoiminnan perusteita sekä opetellaan asettamaan digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tavoitteita mikroyrityksissä. Kurssilla käsitellään markkinoinnissa käytettäviä keskeisiä sosiaalisen median kanavia, digitaalisia työkaluja sekä opitaan ymmärtämään digistrategian merkitys ja sisällöt. Lisäksi kurssilla opetellaan tuottamaan digitaalista markkinointimateriaalia mikroyrityksen tarpeisiin sekä kuvaamaan yrityksen brändin tarinaa visuaalisen mainonnan keinoin.

Education information

Implementation date

-

Enrollment period

08.08.2024 - 15.10.2024

Field of education

Business, administration and law

Subject

Micro-entrepreneurship

Price

75 €

Enrollment

Enrollment open
Enrollment ends 15.10.2024
75 €

Education description

The course will study the basics of e-business and learn how to set targets for digital sales and marketing in companies. The course will help you understand what is the company’s digital strategy and analyse the aspects of the company’s digital marketing. The course also deals with main social media channels used in marketing. The course teaches you how to produce marketing material suitable for the digital strategy.