Digitaalinen myynti ja markkinointi mikroyrityksissä (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2024-2025, AY724847P

Kurssilla opiskellaan sähköisen liiketoiminnan perusteita sekä opetellaan asettamaan digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tavoitteita mikroyrityksissä. Kurssilla käsitellään markkinoinnissa käytettäviä keskeisiä sosiaalisen median kanavia, digitaalisia työkaluja sekä opitaan ymmärtämään digistrategian merkitys ja sisällöt. Lisäksi kurssilla opetellaan tuottamaan digitaalista markkinointimateriaalia mikroyrityksen tarpeisiin sekä kuvaamaan yrityksen brändin tarinaa visuaalisen mainonnan keinoin.

08.08.2024 - 15.10.2024

Koulutusala

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Mikroyrittäjyys

75 €

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy 15.10.2024
75 €
Ilmoittaudu Ilmoittaudu Oulun yliopiston läsnäolevana perustutkinto-opiskelijana

Koulutuksen kuvaus

Kurssilla opiskellaan sähköisen liiketoiminnan perusteita sekä opetellaan asettamaan digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tavoitteita yrityksissä. Kurssilla opitaan ymmärtämään, mikä on yrityksen digistrategia ja analysoidaan yrityksen digitaalisen markkinoinnin osa-alueita. Lisäksi kurssilla käsitellään markkinoinnissa käytettäviä keskeisiä sosiaalisen median kanavia. Kurssilla opitaan tuottamaan digistrategiaan sopivaa markkinointimateriaalia.