Opintotietojärjestelmän vaihto: avoimen yliopiston ilmoittautuminen aukeaa joulukuussa

Oulun yliopistossa siirrytään käyttämään uutta opintotietojärjestelmää Peppiä ja vaihdosta on aiheutunut noin kuukauden pituinen käyttökatkos muun muassa avoimen yliopiston ilmoittautumisessa. Ilmoittautuminen pyritään avamaan jälleen 8.12.2021 alkaen.

Avoimen yliopiston ilmoittautuminen pyritään avamaan jälleen 8. joulukuuta lähtien tammikuussa alkaville opintojaksoille. Avoimen yliopiston opinnot löydät koulutushausta. Käytä suodattimia "koulutusmuoto" (avoin yliopisto-opetus), "lukuvuosi" (lukuvuosi 2021-2022) sekä mahdollisia muita kohtia, mikäli esimerkiksi tiedät jo valmiiksi, mikä ala sinua kiinnostaa. Ilmoittautumislinkit tulevat löytymään opintojakson kuvaussivuilta.

Viimeksi päivitetty: 16.11.2021