Ilmoittautuminen avoimen yliopiston tammikuussa alkaville kursseille on käynnissä!

Uusi vuosi, uudet opinnot! Oulun yliopiston avoimessa yliopistossa alkaa tammikuussakin paljon erilaisia opintoja, joihin voit ilmoittautua ilman aiempaa opiskelukokemusta yliopistosta.

Avoimen yliopiston kevät 2023 on täynnä mielenkiintoisia kursseja. Tarjolla on eri aloihin tutustuttavia kurkistuskursseja niille, jotka vielä etsivät koulutuspolkuaan, osaamista täydentäviä kursseja jo pitkänkin työuran tehneille sekä kursseja omaksi iloksi ja harrastukseksi, ihan jokaiselle. Mitäpä jos aloittaisit vuoden 2023 kunniaksi vaikkapa uuden kielen opiskelun? Tai olisiko työssäsi apua palvelumuotoilun hallinnasta? Alla muutamia esimerkkejä tammikuussa alkavista opinnoista:

Ilmoittautuminen avoimen yliopiston opintoihin tapahtuu opintojakson tai -kokonaisuuden verkkosivuilta. Avoimen yliopiston opintoja voit selata koulutushausta.

Avoimessa yliopistossa on tarjolla paljon myös täysin maksuttomia koulutuksia. Maksuttomia koulutuksia on monipuolisesti eri aloilta niin verkko- kuin myös lähiopintoina. Muista myös 2 opintopisteen laajuiset tutustumisopinnot, joiden avulla pystyt kurkistamaan, millaista opiskelu yliopistossa voi olla. Tutustumisopinnoista voit lukea lisää täältä.

Viimeksi päivitetty: 23.11.2022