Ilmoittautuminen avoimen yliopiston syksyn 2022 opintoihin on alkanut

Tervetuloa ilmoittautumaan avoimen yliopiston lukuvuoden 2022-2023 opintoihin. Opinnot sopivat kaikille taustasta ja iästä riippumatta. Kasvata osaamistasi ja koe oppimisen iloa monipuolisen opintotarjonnan parissa. Tervetuloa myös infotilaisuuksiin, joissa kerrotaan opiskelusta avoimessa yliopistossa ja avoimen väyläopinnoista.

Ilmoittautuminen avoimen yliopiston opintoihin tapahtuu opintojakson tai -kokonaisuuden verkkosivuilta. Tarjolla olevat opinnot löydät helposti JOY-sivustoltamme teemat-osiosta, koulutushausta tai avoimen yliopiston sivuston kautta. Koulutushaussa kannattaa käyttää suodattimia: valitse kohdasta ”koulutusmuoto” ”avoin yliopisto-opetus” ja valikosta ”lukuvuosi” kohta ”lukuvuosi 2022 - 2023”. Mikäli koulutusala on mielessä, valitse myös mieluinen koulutusala.

Avoimessa yliopistossa on tarjolla paljon myös täysin maksuttomia koulutuksia. Maksuttomia koulutuksia on monipuolisesti eri aloilta niin verkko- kuin myös lähiopintoina. Muista myös 2 opintopisteen laajuiset tutustumisopinnot, joiden avulla pystyt kurkistamaan, millaista opiskelu yliopistossa voi olla. Tutustumisopinnoista voit lukea lisää täältä.

Avoimen yliopiston infotilaisuudet

Lämpimästi tervetuloa myös avoimen yliopiston infotilaisuuksiin, jotka pidetään 23.8. klo 17.00 lähtien sekä 8.9. klo 17.00 lähtien. Infotilaisuudet ovat samansisältöisiä. Infoissa käydään läpi muun muassa seuraavia asioita:

• sähköiset ympäristöt ja tietojärjestelmät
  • opiskeluoikeus
  • käyttäjätunnus

Infotilaisuudet pidetään Zoom-verkkokokousympäristössä, joka avataan noin 15 minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Ohjeet osallistumisesta sekä linkki Zoom-verkkokokousympäristöön lähetetään ilmoittamaanne sähköpostiin päivää ennen tilaisuutta. Tarkistathan siis, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu ilmoittautumislomakkeelle oikein!

Ilmoittaudu avoimen yliopiston infotilaisuuteen tästä.

Avoimen väylän infotilaisuudet

Avoimen väylä kautta Oulun yliopistoon hakeville järjestetään infotilaisuus 30.8. klo 17. Infossa kerrotaan tarkemmin, mitä väyläopiskelu tarkoittaa, mihin mennessä opinnot pitää olla suoritettu sekä mihin voi olla yhteyksissä mahdollisissa ongelmatilanteissa. Ilmoittaudu avoimen väylän infoon tästä.

Viimeksi päivitetty: 9.8.2022