Ilmoittaudu avoimen yliopiston infoihin

Lämpimästi tervetuloa avoimen yliopiston infotilaisuuksiin, jotka pidetään 24.8. klo 17.00 sekä 9.9. klo 17.00. Infot ovat samansisältöisiä. Tervetuloa myös avoimen väylän infoon 13.9. klo 15-16.

Avoimen yliopiston infotilaisuudet

Lämpimästi tervetuloa avoimen yliopiston infotilaisuuksiin, jotka pidetään 24.8. klo 17.00 lähtien sekä 9.9. klo 17.00 lähtien. Infotilaisuudet ovat samansisältöisiä. Infoissa käydään läpi lukuvuoteen 2021-2022 liittyvää erityistilannetta, joka johtuu opintotietojärjestelmän muutoksesta. Lisäksi yhteistyöoppilaitoksen (Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto) edustaja tulee kertomaan opiskelusta yhteistyöoppilaitoksen kautta. Näiden lisäksi käydään läpi muun muassa seuraavia asioita:

• sähköiset ympäristöt ja tietojärjestelmät
  • opiskeluoikeus
  • käyttäjätunnus

Infotilaisuudet pidetään Zoom-verkkokokousympäristössä, joka avataan noin 15 minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Ohjeet osallistumisesta sekä linkki Zoom-verkkokokousympäristöön lähetetään ilmoittamaanne sähköpostiin päivää ennen tilaisuutta. Tarkistathan siis, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu ilmoittautumislomakkeelle oikein!

Ilmoittaudu avoimen yliopiston infotilaisuuteen tästä.

Avoimen väylän infotilaisuudet

Avoimen väylä kautta Oulun yliopistoon hakeville järjestetään infotilaisuus 13.9. klo 15.00-16.00. Infossa kerrotaan tarkemmin, mitä väyläopiskelu tarkoittaa, mihin mennessä opinnot pitää olla suoritettu sekä mihin voi olla yhteyksissä mahdollisissa ongelmatilanteissa. Ilmoittaudu avoimen väylän infoon tästä.

Kirjaston infot avoimen yliopiston opiskelijoille

Tiedonhankinnan opetusajat lukuvuonna 2021-2022:

• to 26.8. klo 17-19
  • ti 14.9. klo 17-19

etäyhteydellä Zoomissa: https://oulu.zoom.us/j/63950573197?pwd=cmZGNnJCOHdQY21hdEc0bGc1Y3VZZz09

Viimeksi päivitetty: 23.8.2021