Hae FITechin kevään kursseille – Apply to FITech spring courses

Kehitä osaamistasi maksuttomilla yliopistokursseilla. Miten tekoäly on läsnä arjessa? Millaisista komponenteista syntyy selkeä ja helppokäyttöinen verkkopalvelu? In English below.

Yhteiskunnan nopeutuva digitalisaatio vaikuttaa vapaa-ajan viettoon ja työelämään. Oppimalla perusteet tietotekniikan osa-alueista ymmärrät paremmin digitalisaation tuomia ilmiöitä.

Tarjonnassa on yli 150 kurssia tietotekniikasta, 5G-teknologiasta ja energiavarastoinnista. Voit aloittaa alkeista tai perehtyä jo tuntemaasi aiheeseen keski- tai syventävän tason kursseilla. Monet kurssit järjestetään joustavasti etäopintoina.

Upgrade your knowledge on FITech Network University courses free or charge

What role does artificial intelligence play in our everyday lives? Which components form an accessible and user-friendly web service?

The society is becoming more digital which has on impact on our free time and working life. By learning the basics of different areas of ICT you’ll understand better the phenomena that digitalisation brings.

The study offering includes over 150 courses about ICT, 5G technology and energy storages free of charge for all Finns and Finnish residents. You can start learning a new topic on a beginner course or deepen your knowledge on something more familiar on intermediate and advanced courses. Many of the courses are organised as online studies.

Viimeksi päivitetty: 11.11.2021