Avoimen yliopiston neuvonta- ja ohjauspalveluiden kevään 2023 tapahtumakalenteri julkaistu!

Kalenterista näet kaikki avoimen yliopiston neuvonta- ja ohjauspalveluiden järjestämät kevään 2023 tapahtumat yhdellä vilkaisulla.

Avoimen yliopiston neuvonta- ja ohjauspalvelut tarjoavat maksutonta opintoneuvontaa, ryhmämuotoista opiskelutaitojen, opiskeluhyvinvoinnin ja ajanhallinnan ohjausta sekä infotilaisuuksia kaikille Oulun yliopiston avoimen yliopiston opiskelijoille.

Keväällä 2023 Oulun yliopiston neuvonta- ja ohjauspalvelut järjestää avoimen yliopiston opiskelijoille etäyhteydellä kaksi teemaohjausta sekä yhden työpajan. Lisäksi järjestämme kaikille avoimen ja maksuttoman Opiskelutaito-webinaarin osana Avoimen foorumin opetuksen ja ohjauksen kehittämistyötä.

Avoimen yliopiston opiskelijoiden käytössä on lisäksi Oulun yliopiston opintopsykologien tuottama kattava materiaalipankki, jossa on monipuolisesti itseopiskelumateriaalia ja vinkkejä mm. opiskeluun, ajanhallintaan, opiskelutekniikoihin ja opiskeluhyvinvointiin liittyen.

Oulun yliopiston avoimen yliopiston opiskelijana sinulla on mahdollista saada myös opintoihin liittyvää opintoneuvontaa esim. opintopolkusi suunnitteluun tai avoimen väylän mahdollisuuksiin liittyen avoimen yliopiston suunnittelijoilta sähköpostilla tai sopimalla neuvonta-ajan suunnittelijan kanssa etukäteen.

Tutustu avoimen yliopiston opiskelijoille tarkoitettuihin neuvonta- ja ohjauspalveluihin sekä kevään 2023 ohjauksen tapahtumakalenteriin
Avoimen yliopiston neuvonta- ja ohjauspalveluiden verkkosivulla!

Viimeksi päivitetty: 24.1.2023