Avoimen yliopiston kyselytunti 16.11.

Mietityttääkö opiskelukäytännöt?  Mistä löytää ohjeet eri järjestelmien käyttöön? Millaista tukea ja ohjausta on tarjolla avoimen opiskelijoille? Tule kuulemaan vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin sekä kysymään opiskelukäytäntöihin liittyviä mieltäsi askarruttavia kysymyksiä avoimen yliopiston kyselytunnille!

Avoimen yliopiston kyselytunti on tarkoitettu kaikille Oulun yliopiston avoimen yliopiston opiskelijoille. Kyselytunnilla käydään läpi vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin esimerkiksi avoimen yliopiston käyttäjätunnuksiin, tietojärjestelmiin ja oppimisympäristöihin sekä avoimen yliopiston opiskelukäytänteisiin liittyen. Kyselytunnilla on myös mahdollisuus kysyä tarkentavia kysymyksiä yleisiin ohjeisiin oman haasteen ratkaisemiseksi.

Halutessaan mieltä askarruttavat kysymykset voi jättää myös ennakkoon kyselytunnin ohjaajille ilmoittautumisen yhteydessä. Ohjaajat selvittävät vastaukset kysymyksiin ja toimintaohjeet ongelmatilanteisiin etukäteen, jolloin ongelman kanssa eteenpäin pääseminen on sujuvampaa. Kaikki kysymykset käsitellään nimettöminä.

Syksyn 2022 kyselytunti järjestetään 16.11. klo 17-18 etäyhteydellä Zoomissa.

Ilmoittaudu avoimen kyselytunnille tästä linkistä viimeistään 13.11.2023!

Viimeksi päivitetty: 31.10.2022