Avoimen yliopiston kesän opintotarjonta on julkaistu

Tiesithän, että voit opiskella avoimessa yliopistossa myös kesällä? Tutustu kesän 2024 opetustarjontaan ja valitse sinulle sopivat opinnot.

Avoimen yliopiston opinnot ovat kaikille avoimia iästä ja koulutustaustasta riippumatta. Kesän aikana voit opiskella yksittäisiä opintojaksoja tai laajempia perus- ja aineopintokokonaisuuksia. Sinulla on myös mahdollisuus tavoitella tutkintoa kohti suorittamalla avoimen väylän opintoja.

Kesällä järjestettäviin opintoihin on mahdollista hakea aikuiskoulutustukea. Opintoja järjestetään toukokuusta elokuuhun, kesäopintoja on tarjolla myös Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopiston kautta. Opintotarjonnastamme löytyy myös täysin maksuttomia opintoja.

Ilmoittautuminen osaan opinnoista on jo avoinna. Avoimen yliopiston opintoihin ilmoittaudutaan joko avoimen yliopiston verkkosivujen kautta tai ilmoittautuminen tehdään suoraan kesäyliopistoon. Ilmoittautumisen yhteydessä opiskelijalle luodaan avoimen yliopiston opiskeluoikeus, jonka voimassaolo riippuu opintojen kestosta.

Tutustu avoimen yliopiston kesän opintotarjontaan ja katso tarkemmat hinta- ja ilmoittautumistiedot täältä.

Viimeksi päivitetty: 20.2.2024