Inspiraatiota yhteistyöhön - soveltavat korkeakouluopinnot lukioissa

Hei rehtori! Oletko miettinyt kuinka tuoda korkeakouluyhteistyö sujuvaksi osaksi lukiosi arkea? Kuinka saada korkeakouluopinnot mahtumaan opiskelijoittesi opintosuunnitelmaan?

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Zoom

Lisää tapahtuma kalenteriin

Inspiraatiota yhteistyöhön -webinaarimme tarjoaa innostavia ja inspiroivia esimerkkejä eri tavoista toteuttaa korkeakouluyhteistyötä lukioissa periaatteella lukiolta lukiolle. Tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan kollegoidesi kanssa ympäri Suomen.

Kohderyhmä: Lukioiden rehtorit sekä opinto-ohjaajat

Järjestäjä: Oulun yliopiston avoin yliopisto ja oppilaitosyhteistyön tiimi

Aika ja paikka: 26.8. klo 13.00-15.30, Zoomissa

Ilmoittaudu webinaariin 23.8. mennessä tästä linkistä.

Ohjelma:

13.00 Tervetuloa!

13.05 Oulun yliopiston avoimen yliopiston kurssitarjottin, Heini Pohjola

13.15 Gradia-lukiot kohti korkeakouluviikkoa, Sisko Jääskeläinen

13.40 Savonlinnan projektiviikko - kurkistus yliopisto-opintoihin ja paljon muuta, Pia Riekkinen

14.05-14.15 Tauko

14.15 Kuusamon korkeakoulutarjotin - soveltavat opinnot osana lukio-opintoja, Tomi Meriläinen

14.40 Raahen korkeakoulupalkki - aikaa korkeakouluopinnoille, Jyrki Autio

15.05- 15.30 Loppukeskustelu ja yhteenveto, Heini Pohjola