Soft Landings -koulutusten asiakkaana The Qt Company

Lue, mitä IT-alan yritys The Qt Company kertoi Oulun yliopiston Soft Landings -koulutuksista.
naurava nainen kasvihuoneessa

Kansainvälisten työntekijöiden perehdytys

Me The Qt Companylla rekrytoimme tällä hetkellä kansainvälisesti ja olemme ottaneet Oulun yliopiston tarjoaman Soft Landings -koulutuskokonaisuuden osaksi meidän Suomeen muuttavien uusien ulkomaalaisten työntekijöiden perehdytystä.

Meille on tärkeää, että uudet työntekijämme saavat vahvan tietopaketin suomalaisesta yhteiskunnasta ja kulttuurista sekä oikeat avaimet suomalaiseen työelämään. Koska monet ulkomaalaiset työntekijät tulevat Suomeen perheineen, nämä koulutukset ovat tarjonneet heille vinkkejä ja tietoa paikalliseen elämään, esimerkiksi lasten päiväkoti- ja kouluvalintoihin sekä mahdollisuuden saada vastauksia itseä mietityttäviin kysymyksiin Oulun yliopiston kouluttajilta.

Soft Landings -koulutus on kaikkiaan tarjonnut työntekijöillemme kokonaisvaltaisen tietopaketin uuteen elämään täällä Oulussa, jotta työn ja elämän aloittaminen uudessa maassa olisi mahdollisimman sujuvaa”, kuvailee Krista Selander, Senior HR Manager. ”Olemme Qt:lla erittäin iloisia, että saamme joukkoon mukaan työntekijöitä ympäri maailmaa rikastuttamaan osaamistamme.

The Qt Company Qt Group (Nasdaq Helsinki: QTCOM) is a global software company with a strong presence in more than 70 industries and is the leading independent technology behind millions of devices and applications. Qt is used by major global companies and developers worldwide, and the technology enables its customers to deliver exceptional user experiences and advance their digital transformation initiatives. The company's net sales in 2021 totaled 121 MEUR, and it employs some 500 people. www.qt.io

Soft Landings -koulutukset

Tutustu Oulun yliopiston Soft Landings -koulutuksiin ja varmista kansainvälisten rekrytointien onnistuminen. Soft Landings -koulutuskokonaisuus tukee sekä kv-osaajaa että koko organisaatiota.

Soft Landings -koulutukset