Yritysten kasvunhallinta (AVOIN YO)

5 op, Lukuvuosi 2023-2024 , AY724861P
Kurssi antaa yleiskuvan yritysten kasvun ja kasvunhallinnan teoriasta. Kurssilla opit kasvunhallinnan vaiheet, erityispiirteet ja osa-alueet sekä opit tunnistamaan tärkeimmät kasvunhallinnan taloudelliset näkökulmat ja johtamaan kasvavan yrityksen taloutta.

Verkko-opinnot

75 €

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy .

75 €

Ilmoittautuminen Ilmoittaudu Oulun yliopiston läsnäolevana tutkinto-opiskelijana

Tämä koulutus on osa kokonaisuutta:

Opiskelija saa yleiskuvan yritysten kasvun ja kasvunhallinnan teoriasta sekä työkaluja yrityksen kasvunhallinnan ymmärtämiseen. Kurssin käytyään opiskelija tuntee kasvunhallinnan johtamisen osa-alueet.

Jatkuva oppiminen
Avoin yliopisto-opetus

Lukuvuosi 2023-2024

6358 Mikroyrittäjyys

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Opinto-ohjaus

avoin.yliopisto(at)oulu.fi

Opiskelijoiden kokemuksia kurssista

Kaipaan konkreettisia esimerkkejä oppimisessa, joten tässä oli erittäin hyvin onnistuttu. Kolmas osio voisi toimia suoraan yrittäjän oppaana. Ensin käydään teoriaa läpi ja osoitetaan, että kaikki väitteet perustuu tutkimukseen ja sen jälkeen annetaan teorian pohjalta käytännön vinkkejä yrittäjälle.

Kurssimateriaali oli mielestäni erittäin mielenkiintoinen. Aihe ei ole itselleni mitenkään ajankohtainen, mutta siitä olisi tulevaisuudessa hyötyä, mikäli toimisin hallituksessa tai johtoryhmässä, tai perustaisin yrityksen. Myös sijoittajana näiden asioiden ymmärtämisestä on hyötyä.

Viimeksi päivitetty: 8.12.2023