Venäjän jatkokurssi, osa II

5 op, Academic Year 2022-2023 , 904069Y
Tule syventämään venäjän kielen taitojasi jatkokurssille!

Tällä verkossa toteutettavalla kurssilla laajennat sanavarastoasi ja opit kommunikoimaan entistä sujuvammin.

Kurssi on osa Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijoiden kielitarjontaa - myös yliopiston ulkopuoliset opiskelijat ovat tervetulleita kurssille erillisellä opiskeluoikeudella! Voit tiedustella vapaana olevia paikkoja yhteydenottolomakkeella ilmoittautumisaikana, niin kerromme sinulle lisää kurssille hakemisesta.

Linkki yhteydenottolomakkeelle näkyy kurssin sivulla ilmoittautumisen ollessa avoinna. Jos olet epävarma kielitaitosi tasosta, opastamme mielellämme oikean kurssin valinnassa!

Web-Based Studies

Kurssin teemoja ovat: asiakaspalvelu, lomanvietto ja urheilu, sairastaminen, media-alan sanasto, kulttuuri, luonto- ja luonnonsuojelu, eläimet ja kasvit, politiikka ja vapaaehtoistyö, mielipiteen ja epäilyn ilmaiseminen.

Separate study right

Academic Year 2022-2023

8004 Kieliopinnot, venäjä

Oulu

Osallistujien enimmäismäärä

Vähintään 2 paikkaa yliopiston ulkopuolisille osallistujille.

Esitietovaatimukset

Katso lähtötasovaatimus