Vastuullisuudella tulosta (AVOIN YO)

5 op, Lukuvuosi 2024-2025, AY724860P

Vastuullisuus on nouseva trendi yrityksissä, ja vastuullisella liiketoiminnalla ja siitä viestimisellä voi saada kilpailuetua markkinoilla. Kurssi antaa yleiskuvan yritysvastuullisuuden osa-alueista (ympäristövastuu, taloudellinen vastuu ja sosiaalinen vastuu) sekä niiden yhteydestä yrityksen arvoihin. Kurssin sisältöihin kuuluu yrityksen vastuullisuuden ja osaamistarpeiden ennakointi sekä vastuullisuuden viestintä osana kilpailukykyistä yritysbrändiä.

08.08.2024 - 06.01.2025

Koulutusala

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Mikroyrittäjyys

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy 06.01.2025
Ilmoittaudu tästä Ilmoittaudu Oulun yliopiston läsnäolevana perustutkinto-opiskelijana

Koulutuksen kuvaus

Kurssi antaa yleiskuvan yritysvastuullisuuden osa-alueista (ympäristövastuu, taloudellinen vastuu ja sosiaalinen vastuu) sekä niiden yhteydestä yrityksen arvoihin. Kurssin sisältöihin kuuluu yrityksen vastuullisuuden ja osaamistarpeiden ennakointi sekä vastuullisuusviestinnän periaatteet (mm. vastuullisuusraportointi) osana kilpailukykyistä yritysbrändiä.