Vastuullisuudella tulosta -kurssin pääkuva

Vastuullisuudella tulosta (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2023-2024 , AY724860P
Vastuullisuus on nouseva trendi yrityksissä, ja vastuullisella liiketoiminnalla ja siitä viestimisellä voi saada kilpailuetua markkinoilla. Kurssi antaa yleiskuvan yritysvastuullisuuden osa-alueista (ympäristövastuu, taloudellinen vastuu ja sosiaalinen vastuu) sekä niiden yhteydestä yrityksen arvoihin. Kurssin sisältöihin kuuluu yrityksen vastuullisuuden ja osaamistarpeiden ennakointi sekä vastuullisuuden viestintä osana kilpailukykyistä yritysbrändiä.

Web-Based Studies

Tämä koulutus on osa kokonaisuutta:

Kurssi antaa yleiskuvan yritysvastuullisuuden osa-alueista (ympäristövastuu, taloudellinen vastuu ja sosiaalinen vastuu) sekä niiden yhteydestä yrityksen arvoihin. Kurssin sisältöihin kuuluu yrityksen vastuullisuuden ja osaamistarpeiden ennakointi sekä vastuullisuusviestinnän periaatteet (mm. vastuullisuusraportointi) osana kilpailukykyistä yritysbrändiä.

Open university

Academic Year 2023-2024