Tuotantotalouden peruskurssi (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2023-2024 , ay555225P
Johdantokurssi, jossa käydään tuotteiden ja palveluiden tuottamiseen liittyvät aihealueet kattavasti läpi.

Web-Based Studies

Tämä koulutus on osa kokonaisuutta:

Tuotanto ja tuottavuus, tuotantostrategiat, ennustaminen, laskentatoimi ja kustannuslaskenta, investoinnit ja talouden suunnittelu, kestävä kehitys, kapasiteetin hallinta, sijaintipaikan valinta, tuotannon layout, henkilöstöasiat, toimitusketjun hallinta, alihankinta, varastojen hallinta, tuotannon suunnittelu, MRP ja ERP, tuotannon ohjaus, Just-in-Time & Lean, kunnossapito.

Tämän opintojakson järjestävät myös seuraavat yhteistyöoppilaitokset: Helsingin seudun kesäyliopisto, Hämeen kesäyliopisto, Jyväskylän kesäyliopisto, Kymenlaakson kesäyliopisto, Mikkelin kesäyliopisto, Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto, Porin seudun kansalaisopisto ja Savonlinnan kesäyliopisto.

Open university

Academic Year 2023-2024