Sosiaali- ja terveydenhuollon moniammatilliset johtamisopinnot, 2025 (MOJO)

30 op, Lukuvuosi 2025-2026, -
Sosiaali- ja terveysalan asiantuntija - hanki vankkaa johtamisosaamista alaltasi! Tammikuussa 14. kerran käynnistyvä koulutus antaa valmiuksia muutosten läpiviemiseen ja jalkauttamiseen sekä oman johtajuutesi kehittämiseen.

Hae nyt mukaan erinomaista palautetta saaneisiin, moniammatillisiin sosiaali- ja terveydenhuollon johtamisopintoihin.

Monimuoto-opinnot

4 405€ (sis. alv.)

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy .

4 405€ (sis. alv.)

Lue lisää ja ilmoittaudu Opintopolussa.

Tarkemmat tiedot muun muassa koulutuksen sisällöstä, rakenteesta ja kouluttajista löydät Opintopolusta. Samassa paikassa pääset myös ilmoittautumaan koulutukseen.

Täydennyskoulutus

Lukuvuosi 2025-2026

Koulutusala

Lääketieteet

Opetuskieli

suomi

Oulun yliopisto

Oulu

Osallistujien enimmäismäärä

Lisätiedot ja yhteydenotot

Koulutussuunnittelija
Satu Soila
satu.soila@oulu.fi

Osallistujapalaute

Kiitokset Mojosta, kurssi oli mielestäni hyvä ja hyödyksi työtehtävieni hoitamiseen, ts. käymisen arvoinen kurssi. Sivumennen sanoen, Mojo on tietämieni johtamiskoulutusten joukossa ainoa, jonka suhteen kaikkien tapaamieni kollegoiden kokemus on, että juuri se kurssi oikeasti kannattaa käydä. Kiitos siis kurssista!

Lähipäivien jälkeen on joka kerta vakuuttuneempi siitä, että koulutuksen anti on juuri sitä, mitä on lähtenyt hakemaan, ja että sen avulla on mahdollisuus kehittyä kokonaisvaltaisessa johtamisessa.

Mojo-koulutus on erinomainen kattaus niistä osa-alueista, joita esimiestyössä kehittymiseen tänä aikana selvästi tarvitaan.

Viimeksi päivitetty: 5.9.2024