Ope oppii

Oppimisen, opettamisen ja opiskelutaitojen tukemisen keinoja

2 op, Academic Year 2023-2024 , -
Kaipaatko lisää ideoita oppilaiden motivoimiseen ja oppimisen tukemiseen esiopetuksessa tai ala-/yläkoulussa? Oppimisen, opettamisen ja opiskelutaitojen tukemisen keinoja -koulutus (2 op) tarjoaa kattavan kokonaisuuden innostavan ja OPS:n mukaisen opetustyön toteuttamiseksi oppilaiden erilaisuus huomioiden.

Perusopetuksen ala- ja yläkoulun sekä esiopetuksen henkilöstölle suunnattu täydennyskoulutus. Koulutus

Web-Based Studies

Koulutus on maksuton

Koulutus on täynnä

Koulutus sisältää teemojen 1.-5. osalta itsenäistä ja omaan tahtiin toteutettavaa työskentelyä Moodlen oppimisympäristössä.

Moodlen tehtävissä hyödynnetään kollegiaalista vuorovaikutteista työskentely (aikaan sitomaton).

Koulutus päättyy teemaan 6. , jonka yhteydessä on koulutuksen päätösseminaari. HUOM! Päätösseminaarin päivämäärävaihtoehdot ilmoitetaan myöhemmin. Kyse on reaaliaikaisesta verkko-webinaarista, jossa ei ole tallenne mahdollisuutta.

Koulutuksen sisältö:

1. Motivointi, näin motivoit oppimaan (tallenne)
  2. Toiminnallinen oppiminen (tallenne)
  3. Näin aivot oppivat (tallenne)
  4. Laaja-alainen oppiminen (tallenne)
  5. Opetuksen tulevaisuus (tallenne)
  6. Eriyttäminen ja struktuuri ja Päätösseminaari (HUOM! Reaaliaikainen verkko-webinaari, ei tallenne mahdollisuutta)

Continuing training

Academic Year 2023-2024