Kuvituskuva

Mikroyritykset muuttuvissa toimintaympäristöissä (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2023-2024 , AY724845P
Kurssilla saat kokonaiskuvan moniulotteisesta ja jatkuvasti muuttuvasta mikroyritysten toimintaympäristöstä ja verkostoista sekä siitä, miten nämä muutokset tulisi huomioida mikroyrityksen toiminnassa. Lisäksi kurssilla tutustutaan megatrendeihin ja ennakointimenetelmiin.

Web-Based Studies

Tämä koulutus on osa kokonaisuutta:

Kurssin tavoitteena on saada kokonaiskuva moniulotteisesta ja jatkuvassa muutoksessa olevasta yritysten toimintaympäristöstä ja verkostoista sekä siitä, miten nämä tulisi huomioida erityisesti mikroyrityksen toiminnassa. Lisäksi kurssilla tutustutaan megatrendeihin ja ennakointimenetelmiin.

Continuous learning
Open university

Academic Year 2023-2024

6358 Mikroyrittäjyys

Esitietovaatimukset

Ei vaatimuksia.

Opinto-ohjaus

avoin.yliopisto(at)oulu.fi

Opiskelijoiden kokemuksia kurssista

Toimintaympäristöjen tarkastelu ja verkostoihin perehtyminen tämän opinto-osuuden myötä on ollut monin tavoin antoisaa. Se on lisännyt valmiuksiani analyyttisesti ja järjestelmällisemmin tarkastella olemassa olevia toimintaympäristöjä ja verkostoja sekä ennakoida hieman tulevaakin.

Se mitä kurssi opetti verkostoista, oli itselleni käänteentekevää. Tajusin yhtäkkiä, miten verkostoja luodaan suunnitelmallisesti ja analysoidaan samoin kuin liiketoiminnan kehittämistä. Ja näin paremmin miten kaikki on pelkkää verkostoa ja verkostoitumista – ajatusmaailmani naksahti paikoilleen kertaheitolla. Tätä tarvitsin todella!

Viimeksi päivitetty: 22.8.2023