Mikroyrittäjyyden perusteet (AVOIN YO), lv. 2024-2025

5 op, Lukuvuosi 2024-2025, AY724840P

Kurssi tarjoaa yrittäjälle käytännönläheistä tietoa muun muassa liiketoimintasuunnitelman laatimisesta, hinnoittelusta sekä taloudenhallinnasta. Lisäksi kurssilla käsitellään mikroyritysten johtamisen ja kasvun erityispiirteitä sekä niiden taloudellista, yhteiskunnallista ja sosiaalista merkitystä.

08.08.2024 - 27.04.2025

Koulutusala

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Mikroyrittäjyys

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy 27.04.2025
Ilmoittaudu tästä Vain Oulun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille

Koulutuksen kuvaus

Kurssi antaa kattavan ymmärryksen mikroyrittäjyyden tutkimusalasta ja mikroyrittäjyyden opintokokonaisuudesta. Kurssilla saa käsityksen mikroyritysten määritelmistä, johtamisen erityispiirteistä ja merkityksestä yhteiskunnassa. Kurssin sisältöihin kuuluu arvojen, tavoitteiden, resilienssin ja osaamisten merkityksen tunnistaminen. Lisäksi kurssilla tutustuaan mikroyritysten liiketoimintasuunnitelman osa-alueisiin.