Kuvituskuva

Mikroyrittäjyyden perusteet (AVOIN YO), kevät 2024

5 op, Academic Year 2023-2024 , AY724840P
Kurssi tarjoaa yrittäjälle käytännönläheistä tietoa muun muassa liiketoimintasuunnitelman laatimisesta, hinnoittelusta sekä taloudenhallinnasta. Lisäksi kurssilla käsitellään mikroyritysten johtamisen ja kasvun erityispiirteitä sekä niiden taloudellista, yhteiskunnallista ja sosiaalista merkitystä.

Web-Based Studies

75 €

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy .

75 €

Ilmoittautuminen Ilmoittaudu Oulun yliopiston läsnäolevana perustutkinto-opiskelijana

Tämä koulutus on osa kokonaisuutta:

Kurssi antaa kattavan ymmärryksen mikroyrittäjyyden tutkimusalasta ja mikroyrittäjyyden opintokokonaisuudesta.
Kurssilla saa käsityksen mikroyritysten määritelmistä, johtamisen erityispiirteistä ja merkityksestä yhteiskunnassa. Kurssin sisältöihin kuuluu arvojen, tavoitteiden, resilienssin ja osaamisten merkityksen tunnistaminen. Lisäksi kurssilla tutustutaan mikroyritysten liiketoimintasuunnitelman osa-alueisiin.

Open university

Academic Year 2023-2024

6358 Mikroyrittäjyys

Esitietovaatimukset

Ei ennakkovaatimuksia.

Opinto-ohjaus

avoin.yliopisto(at)oulu.fi

Avoimen yliopiston opiskeluohjeet -sivulta löydät tietoa mm. käyttäjätunnuksista, sähköpostin käyttöönotosta ja suoritusotteista: https://www.oulu.fi/fi/joy/avoin-yliopisto/avoimen-yliopiston-opiskeluohjeet.

Kristiina Anttila, koulutussuunittelija

kristiina.anttila@oulu.fi

Opiskelijoiden kokemuksia kurssista

Mielestäni tämä kurssi oli aidosti hyvä. Sain ainakin itse paljon uutta tietoa ja ajattelulleni työkaluja. Reflektoivat keskustelut, erilaiset oppimateriaalit ja tehtävät olivat hyödyllisiä ja selkeitä. Mahtavaa, että sain kohdistaa pohdintani nimenomaan omaan tilanteeseeni.

Videoluennot ovat minulle hyviä, koska opin hyvin kuuntelemalla ja tekemällä muistiinpanoja.

Viimeksi päivitetty: 13.12.2023