Lähellä tai langoilla - Digi opetuksen apuna (syksy 2023)

6 op, Academic Year 2023-2024 , -
Opettaja - tule ja ota haltuun työtäsi helpottavia, uusia opetusmetodeja mahdollistavia digivälineitä! Kouluttajana tällä kurssilla toimii digipedagogiikan huippuosaaja, kovasti pidetty kouluttaja Matleena Laakso. Syksyn 2023 toteutuksessa uutena teemana paljon puhuttava tekoäly!

Lähellä tai langoilla -koulutuksessa opitaan konkreettisesti tekemällä. Pääset myös itse vaikuttamaan siihen, mihin digityökaluihin koulutuksessa perehdytään. Tähän koulutukseen voit tulla juuri niillä taidoilla, jotka sinulla tällä hetkellä on - mitään ei tarvitse osata etukäteen ja tyhmiä kysymyksiä ei todellakaan ole.

Lue lisää ja varaa pian paikkasi syksyn koulutukseen! Takaamme, että tästä koulutuksesta käteesi jää iso kourallinen opettajan työssä relevantteja työkaluja.

Web-Based Studies

Osallistujille maksuton

Koulutus toteutetaan kuudessa jaksossa, josta kukin käynnistyy webinaarilla. Jaksojen aikana tehdään tehtäviä Moodle-oppimisympäristössä. Osa tehtävistä on ryhmätehtäviä. Kouluttajana 2.-5.-jaksojen webinaareissa toimii Matleena Laakso.

Matleena Laakso on digipedagogiikan ammattilainen ja pidetty kouluttaja, joka tuntee opettajien arjen ja digipedagogiikan uudet tuulet. Syksyllä 2023 koulutuksessa tutustutaan myös tekoälyyn.

Tutustu Matleena Laaksoon.

Webinaarit järjestetään klo 15-17. Webinaarit voi katsoa ja harjoituksia tehdä myös jälkikäteen itselle sopivalla ajalla.

1. ma 25.9. Johdatus aiheeseen
  2. ma 9.10. Digipedagogiikkaa lähi- ja verkko-opetukseen
  3. ti 31.10. Aktivointi ja osallistaminen verkon välineillä
  4. ti 14.11. Digisisältöjen tuottaminen ja hyödyntäminen
  5. ke 29.11. Digivälineet ohjauksen ja arvioinnin tukena
  6. ke 13.12. Koonti ja palaute

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Continuous learning
Continuing training

Academic Year 2023-2024

Oulun yliopisto

online

Osallistujien enimmäismäärä

35 - Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätiedot ja yhteydenotot

Suunnittelija Marjukka Käsmä, etunimi.sukunimi@oulu.fi