Ketterä johtaminen mikroyrityksissä (AVOIN YO)

5 op, Lukuvuosi 2024-2025, AY724862P

Mikroyrityksen liiketoimintaympäristö muuttuu jatkuvasti, mikä tuottaa uusia mahdollisuuksia. Tällä kurssilla opitaan vastaamaan uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin ketterän johtamisen menetelmillä. Kurssi tarjoaa sekä teoriaa että työkaluja yrityksen ketterään johtamiseen, jolla saadaan kilpailuetua nopeasti muuttuvissa tuote- ja palvelukehitysympäristöissä. Lisäksi kurssilla opitaan hallitsemaan nopean ja kokeilevan tuotteistamisen ja palveluntuottamisen käsitteistö ja periaatteet.

08.08.2024 - 06.01.2025

Koulutusala

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Mikroyrittäjyys

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avoinna
Ilmoittautuminen päättyy 06.01.2025
Ilmoittaudu tästä Vain Oulun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille

Koulutuksen kuvaus

Mikroyrityksen liiketoimintaympäristö muuttuu jatkuvasti, mikä tuottaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Tällä kurssilla opitaan vastaamaan uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin ketterän johtamisen menetelmillä. Kurssi tarjoaa sekä teoriaa että konkreettisia työkaluja yrityksen ketterään johtamiseen, jolla saadaan kilpailuetua. Lisäksi opintojaksolla opitaan hallitsemaan nopean ja kokeilevan tuotteistamisen ja palveluntuottamisen käsitteistö ja periaatteet nopeasti muuttuvissa tuote- ja palvelukehitysympäristöissä.