Kuvituskuva

Ketterä johtaminen mikroyrityksissä (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2023-2024 , AY724862P
Mikroyrityksen liiketoimintaympäristö muuttuu jatkuvasti, mikä tuottaa uusia mahdollisuuksia. Tällä kurssilla opitaan vastaamaan uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin ketterän johtamisen menetelmillä. Kurssi tarjoaa sekä teoriaa että työkaluja yrityksen ketterään johtamiseen, jolla saadaan kilpailuetua nopeasti muuttuvissa tuote- ja palvelukehitysympäristöissä. Lisäksi kurssilla opitaan hallitsemaan nopean ja kokeilevan tuotteistamisen ja palveluntuottamisen käsitteistö ja periaatteet.

Web-Based Studies

Tämä koulutus on osa kokonaisuutta:

Mikroyrityksen liiketoimintaympäristö muuttuu jatkuvasti, mikä tuottaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Tällä kurssilla opitaan vastaamaan uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin ketterän johtamisen menetelmillä. Kurssi tarjoaa sekä teoriaa että konkreettisia työkaluja yrityksen ketterään johtamiseen, jolla saadaan kilpailuetua. Lisäksi opintojaksolla opitaan hallitsemaan nopean ja kokeilevan tuotteistamisen ja palveluntuottamisen käsitteistö ja periaatteet nopeasti muuttuvissa tuote- ja palvelukehitysympäristöissä.

Open university

Academic Year 2023-2024

6358 Mikroyrittäjyys

Esitietovaatimukset

Ei ole.

Opiskelijoiden kokemuksia kurssista

”Kurssilla oli opettavaista ja innostavaa. Missään muissa opinnoissa ei ole tällaista ollut, eikä muussakaan elämässä oikeastaan. Oli hienoa, että yritykseen otetaan oikeasti yhteyttä ja saadaan salaista tietoa, ja oikeasti parannetaan liiketoimintaa ja saa oppia syvällisesti itsekin. Se, että saa suoraan haastatella yrittäjää on oikeasti mahtava juttu. Aivan loistava kurssi, erittäin opettavainen ja erittäin innostava. Parasta oli se, että tässä tehtiin juttuja, joita muilla kursseilla ei ole vielä tullut vastaan. Tämä teki kurssista oikeasti hyvin hyvin opettavaisen. Kiitos isosti mahtavasti järkätystä kurssista!”

Projektityö antoi itselleni yrittäjänä paljon ajateltavaa, työstettävää sekä uskoa tulevaan!​ Huippu työtapa, kiitos!

Viimeksi päivitetty: 22.8.2023