Italian jatkokurssi 2 - Corso Intermedio 2 (AVOIN YO), Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto

5 op, Academic Year 2024-2025, AY00AH28

Tarkemmat tiedot opintomaksuista ja ilmoittautumisesta Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopistolta.

RebootSkills

Koulutuksen kuvaus

Suullisia käytännön puhe- ja keskusteluharjoituksia, digitaalisia tehtäviä, pari- ja ryhmätöitä, joiden lisäksi rakenneharjoituksia, kirjoittamista sekä tutustumista Italian kulttuuriin erilaisten tekstien, kuuntelujen, videonauhojen ja projektitöiden avulla. Asioiminen lentokentällä, vaatteista keskustelu, ongelmatilanteissa toimiminen ja kirjallinen viestintä italiaksi. Syvennetään ja harjoitellaan kielen perusrakenteita. Uusina rakenneasioina jatkokurssi 2:lla mm. käskymuodot, konjunktiivi ja periodo ipotetico.Imperfetton ja passato prossimon käytön erot, kestoimperfekti, konditionaalin käyttö, modaaliverbit passato prossimon ja yhdistettyjen pronominien kanssa.