Italian alkeiskurssi 1 - Corso per principianti 1 (AVOIN YO), Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto

5 op, Academic Year 2024-2025, AY905006Y

Tarkemmat tiedot opintomaksuista ja ilmoittautumisesta Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopistosta.

Giellagas

01.08.2024 - 06.09.2024

Koulutusala

Humanistiset alat

Kieliopinnot, italia

Osallistujien enimmäismäärä

Koulutuksen kuvaus

Käytännönläheisiä puheharjoituksia, haastatteluja, pelejä pari- ja ryhmätyöskentelyä aihepiireinä mm. asioiminen, päivä- ja viikko-ohjelma, matkustaminen ja lomailu, digitaaliset tehtävät. Lisäksi rakenneharjoituksia, kuuntelu-, lukemis-, ääntämis- ja käännösharjoituksia sekä pienimuotoisia kirjoitelmia. Kurssin aikana käydään läpi mm. seuraavat italian kielen perusrakenteet: substantiivin ja adjektiivin taivutus, artikkelit, säännöllisten ja epäsäännöllisten verbien preesenstaivutus ja aikailmaukset, refleksiiviverbit, kysymys- ja kieltorakenteet sekä sanajärjestys, paikkaprepositiot, modaaliverbit sekä c’è- ja ci sono -rakenteet.