FutureDigiHealth - digitaaliset sosiaali- ja terveyspalvelut (AVOIN YO)

25 op, Academic Year 2022-2023 , ayA551112

Web-Based Studies
Multiform learning

Tarkista hinta yhteistyöoppilaitoksesta

FutureDigiHealth - digitaaliset sosiaali- ja terveyspalvelut (AVOIN YO) 25 op antaa laajan katsauksen tämän päivän ja tulevaisuuden terveydenhuoltojärjestelmään. Opintojen aikana syvennytään digitalisoituvan palvelujärjestelmän ilmiöihin sekä perehdytään siihen, miten digitalisaatio on edennyt maailmassa. Virtuaalisairaalat, etävastaanotot ja digihoitopolut ovat jo nykypäivää, samoin sähköiset terveystarkastukset. Opinnoissa syvennytään digitalisaation haasteisiin ja tuloksellisuuteen sekä potilas-/asiakastyön sujuvuuteen. Opinnot suoritettuaan opiskelija osaa analysoida digitaalisuuden tarpeita terveydenhuollossa, hyödyntää digitaalisia ratkaisuja omassa toiminnassaan ja tunnistaa eettisiä tekijöitä digitaalisessa terveydenhuollossa.

Open university

Academic Year 2022-2023