75 op, Academic Year 2023-2024 , -
Opinnot antavat teoreettiset ja käytännölliset valmiudet toimia varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen ammattilaisena ja pedagogisena asiantuntijana varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen opettajana.

Multiform learning

Koulutus on maksuton.

Varhaiskasvatuksen tehtäviin ja esiopetukseen ammatillisia valmiuksia antavat opinnot on suunnattu varhaiskasvatuksen opettajan tehtävästä kiinnostuneille. Opintokokonaisuuden laajuus on 75 opintopistettä ja se antaa kasvatustieteen kandidaatin tai maisterin tutkinnon kanssa kelpoisuuden varhaiskasvatuksen opettajan ja esiopettajan tehtäviin.

Tarkemmat tiedot koulutuksesta, valintaperusteet ja hakulomake löytyvät Opintopolku.fi palvelusta: Erilliset varhaiskasvatuksen tehtäviin ja esiopetukseen ammatillisia valmiuksia antavat opinnot 75 op

Continuing training

Academic Year 2023-2024