Biokemian perusteet 1: Biomolekyylit (AVOIN YO)

4 op, Academic Year 2023-2024 , ay740157P
Tämä verkkokurssi sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita perehtymään biomolekyylien rakenteeseen ja toimintaan solutasolla. Ei esitietovaatimuksia!

Web-Based Studies

Maksuton

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkko-opetuksena. Kurssi koostuu kolmesta moduulista, jotka suoritetaan järjestyksessä. Moduulit ovat:
1. Biomolekyylit perusteet. Tässä osiossa käydään läpi kaikkien biomolekyyliryhmien rakenteiden ja toimintojen perusasiat.
2. Biomolekyylit syventävä osuus. Tässä osiossa syvennetään kaikkien biomolekyyliryhmien rakenteiden ja toimintojen tuntemusta.
3. Toimiva solu. Tässä osassa opitaan eri biomolekyylien yhteistyötä ja rakenteita, joissa eri biomolekyyliryhmiin kuuluvat molekyylit liittyvät toisiinsa, sekä miten näistä syntyvät toimivan solun rakenteet.

Open university

Academic Year 2023-2024