Asiakaslähtöiset sosiaali- ja terveydenhuollon digipalvelut 25op (AVOIN YO) Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto

25 op, Lukuvuosi 2024-2025,

Verkko-opinnot

Tarkista hinta ja aikataulut Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopiston sivuilta.

Asiakaslähtöiset sosiaali- ja terveydenhuollon digipalvelut (25 op) -opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja arvioida asiakaslähtöisyyttä, osaamista ja monialaista yhteistyötä sekä johtamista sosiaali- ja terveydenhuollon digipalveluissa näyttöön perustuen.

Perusopintokokonaisuus koostuu viidestä viiden opintopisteen laajuisesta opintojaksosta, jotka toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Opintokokonaisuus voidaan sisällyttää Oulun yliopiston terveystieteiden kandidaatin ja maisteritutkinnon sivuaineopintoihin.

Tähän opintokonaisuuteen kuuluvat seuraavat opintojaksot:

Jatkuva oppiminen
Avoin yliopisto-opetus