Asiakaslähtöiset sosiaali- ja terveydenhuollon digipalvelut 25op (AVOIN YO)

25 op, Academic Year 2023-2024

Web-Based Studies

Tarkista hinta yhteistyöoppilaitoksen sivuilta

Asiakaslähtöiset sosiaali- ja terveydenhuollon digipalvelut (25 op) -opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja arvioida asiakaslähtöisyyttä, osaamista ja monialaista yhteistyötä sekä johtamista sosiaali- ja terveydenhuollon digipalveluissa näyttöön perustuen.

Perusopintokokonaisuus koostuu viidestä viiden opintopisteen laajuisesta opintojaksosta, jotka toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Opintokokonaisuus voidaan sisällyttää Oulun yliopiston terveystieteiden kandidaatin ja maisteritutkinnon sivuaineopintoihin.

Open university

Academic Year 2023-2024