Arabian kielen peruskurssi - osa II (AVOIN YO)

5 op, Lukuvuosi 2021-2022 , ay905061Y

Monimuoto-opinnot

Tarkemmat tiedot ilmoittautumisajasta ja hinnasta yhteistyöoppilaitoksen sivuilta

Ilmoittautuminen

Koulutus on peruttu

Kurssilla käsitellään arabian kielen puhumisen ja kirjoittamisen alkeet, sekä harjoitellaan kuuntelua ja lukemista. Myös arabialaisen maailman tapakulttuuriin ja yhteiskunnan kysymyksiin tutustutaan! Kurssilla opiskellaan arabiankielen merkkien kirjoittamista ja rakenteita sekä kehitetään edelleen keskustelutaitoja. Kurssilla keskitytään myös lukemis- ja kirjoittamistaitojen kehittämiseen ja kielioppiin. Opetellaan aarkipäivisissä tilanteissa käytettäviä sanoja ja fraaseja, kuten tervehtiminen, esittäytyminen, harrastuksista kertominen, säästä ja ruoasta puhuminen. Tutustutaan arabialaisen maailman tapakulttuuriin ja yhteiskunnan kysymyksiin. Lisäksi luennoilla opettaja kertoo mm. arabikeväästä, arabimaailman koulutussysteemista, erilaisista tapa- ja heimokulttuureista sekä uskonnoista historiallisesti, maantieteellisestä ja geopoliittisesti.

Jatkuva oppiminen
Avoin yliopisto-opetus