Arabian kielen peruskurssi - osa I (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2021-2022 , ay905060Y

Multiform learning

Tarkemmat tiedot ilmoittautumisajasta ja hinnasta yhteistyöoppilaitoksen sivuilta

Opintojaksolla käsitellään arabian kielen puhumisen ja kirjoittamisen alkeita, sekä harjoitellaan kuuntelua ja lukemista. Opetellaan aakkoset sekä arkipäivisissä tilanteissa käytettäviä sanoja ja fraaseja, kuten tervehtiminen, esittäytyminen, harrastuksista kertominen, säästä ja ruoasta puhuminen.Tutustutaan arabialaisen maailman tapakulttuuriin ja yhteiskunnan kysymyksiin. Kurssilla opiskellaan arabiankielen merkkien kirjoittamista ja rakenteita sekä kehitetään keskustelutaitoja. Kurssilla keskitytään lukemis- ja kirjoittamistaitojen kehittämiseen ja kielioppiin. Lisäksi luennoilla opettaja kertoo mm. arabikeväästä, arabimaailman koulutussysteemista, erilaisista tapa- ja heimokulttuureista sekä uskonnoista historiallisesti, maantieteellisestä ja geopoliittisesti.

Open university

Academic Year 2021-2022