Hakulomake: Rakennusterveysasiantuntijan (RTA) henkilösertifiointiin valmentava koulutus

Hakemuksen täyttämisestä:

Hakulomake tulee täyttää kerralla, sitä ei voi välillä tallentaa. Lomake sisältää useamman sivun.

Hakemuksen liitteet lisätään PDF-muodossa hakulomakkeen lopussa näille varattuun paikkaan. Kun olet täyttänyt hakulomakkeen ja lisännyt siihen vaadittavat liitteet, lähetä hakulomake painamalla kyselyn lopussa olevaa Lähetä-painiketta.

Kaikki hakemuksessa ilmoitetut tiedot ovat luottamuksellisia. Täytettyäsi hakulomakkeen saat sähköpostitse vahvistuksen, että hakulomake on vastaanotettu. Vahvistusviesti toimii tarvittaessa todisteena siitä, että olet lähettänyt hakemuksen ajoissa. Täytäthän sähköpostiosoitteesi huolellisesti, sillä kaikki opiskelijavalintaan liittyvä tiedotus tapahtuu ilmoittamasi sähköpostiosoitteen kautta. Täyttämällä tämän lomakkeen suostut samalla siihen, että opiskelijavalintaan liittyvä tiedotus tapahtuu ilmoittamasi sähköpostiosoitteesi kautta.

Määräaika:
Haku on avoinna 06.08.2023 klo 23.59 asti.

Valintakriteerit:

Tutustu huolellisesti koulutuksen JOY-sivustolla esitettyihin valintakriteereihin ja hakukelpoisuuden edellytyksiin ennen hakemuksen täyttämistä.

Liitteet:
Hakemuksen pakolliset liitteet ovat:

• Kopio tutkintotodistuksesta

Hakemuksen valinnaiset liitteet ovat:

• AHOT-lomake ja hyväksilukuun vaikuttavat liitteet

Eurofins Expert Services Oy - AHOT ohje

Valvira RTA-opintojen AHOT-lomake

Lisätiedot ja kysymykset:

Mikäli sinulla on hakuun liittyviä kysymyksiä, lähetä kysymyksesi osoitteeseen joy@oulu.fi

Tietosuojailmoitus

status

• Sorry… This form is closed to new submissions.