Italian jatkokurssi II - Corso intermedio II (AVOIN YO)

5 op, Lukuvuosi 2022-2023 , AY00AH28

Monimuoto-opinnot

Tarkemmat tiedot ilmoittautumisajasta ja hinnasta yhteistyöoppilaitoksen sivuilta

Suullisia käytännön puhe- ja keskusteluharjoituksia, digitaalisia tehtäviä, pari- ja ryhmätöitä, joiden lisäksi rakenneharjoituksia, kirjoittamista sekä tutustumista Italian kulttuuriin erilaisten tekstien, kuuntelujen, videonauhojen ja projektitöiden avulla. Syvennetään ja harjoitellaan kielen perusrakenteita, uusina rakenneasioina jatkokurssi 2:lla mm. käskymuodot, konjunktiivi ja periodo ipotetico.

Imperfetton ja passato prossimon käytön erot, kestoimperfekti, konditionaalin käyttö, modaaliverbit passato prossimon ja yhdistettyjen pronominien kanssa.

Asioiminen lentokentällä, vaatteista, ongelmatilanteissa toimiminen, kirjallinen viestintä italiaksi.

Taitotaso: Eurooppalaisen viitekehyksen taitotaso B1

Avoin yliopisto-opetus